Gudstjänst, gemenskap och fika!

Välkommen till gudstjänst i Elimkyrkan! Våra gudstjänster har en stor variation. Till exempel sång och musik av Elim Gospel, vår barn- och ungdomsorkester, lovsångsteam eller församlingskör. Psalmsång blandas med nyare lovsånger. Vi får höra predikan, tankar och samtal om tro och om livets små och stora frågor. Det ges tid till bön och förbön, vid förbönsplatsen kan du tända ett ljus. Oavsett om du är van gudstjänstbesökare, eller aldrig varit i en kyrka, är du varmt välkommen!

Elim Kids är barnens egen gudstjänst! Lär mer om den här>>

Efter gudstjänsten är du välkommen en trappa ner för fika och gemenskap. Det är en värdefull stund där man kan umgås över generationsgränser, lära känna nya människor, och få en bra känsla inför den nya veckan!

Under sommaren, och vid något tillfälle under terminen, har vi gudstjänst tillsammans med andra kyrkor i Skövde. För att komma till kalendern, klicka här>>