På sportlovet åker Elimkyrkan, Bet:L Pingst och Falköping Pingst till Trysil! Det kommer att bli en riktigt bra vecka med härliga människor, skidåkning och massa härliga samlingar!

Resan arrangeras för dig som är född 2004-2010. Om du är född 2004 eller tidigare kan du välja att följa med som ledare. Du behöver inte tillhöra någon kyrka för att följa med!

Resan går till Trysil 13-18/2 2023. När du är anmäld får du ett bekräftelsebrev med mer information om tider för avresa och hemkomst.

Vi kommer att bo på Tørberget samfunnshus (www.torberget.no), som ligger 27 km sydväst om Trysils centrum. Vi kommer bo i sovsal killar och tjejer var för sig. Madrasser finns på plats men man tar med egen sovsäck, lakan och kudde.

En dag i Trysil kommer se ut (typ) såhär:

07.00 God morgon! Dags för frukost.

08.20 Går till bussen som tar oss till backen
12-13 Ledarna är i värmestugan

16.00 Hemfärd från backen

16.45 Middag

18.30 Ledarsamling

19.00 Kvällssamling

20.15 Smågrupper

20.45 Kvällsmat

22.00 Andakt (frivilligt)

23.00 Släckt och tyst

I kostnaden är resa, boende, mat och liftkort inkluderat. Det som tillkommer är mat på resan dit och hem och eventuell hyra av utrustning.

Ungdom (upp till 17 år):
3590 kr för fyra dagar med liftkort

Vuxna (från 18 år):
3990 kr för fyra dagar med liftkort

Vi har gjort vår yttersta för att priset ska vara så lågt som möjligt för alla och har därför inte möjlighet att ge rabatt om man är flera syskon.

Ja, det finns många olika alternativ att hyra utrustning. Mer info om pris kommer i bekräftelsebrevet.

Mer info finns på trysils hemsida.

Ja, dessa enkla regler gäller för alla som följer med till Trysil.

– Hela resan är helt alkohol- och drogfri. Både på lägergården och i backen.
– Alla åker med bussen från backen vid angiven tid.

– Alla hjälper under veckan till med vissa praktiska saker enligt schema.

– På kvällarna ska alla vara på lägergårdens område.

– Ledarnas anvisningar ska följas.

– All form av mobbning är helt oacceptabelt.

För att anmäla dig klickar du på den röda länken nedan. Fyll i formuläret och betala in 500kr som anmälningsavgift inom 14 dagar.

OBS! Om du inte betalt inom 14 dagar så hamnar du längst ner på listan och kommer med i mån av plats.

Gör betalningen till bankgiro 575-3082 eller swish 123 237 70 18, Bet:L Pingst.

Märk betalningen:
TRYSIL + Förnamn + Efternamn
(Tex. TRYSIL Anders Andersson)

Resterande betalning görs efter att du fått ett hem ett bekräftelsebrev från oss, och ska betalas senast 31/1 2023.
Anmälan är bindande och därför betalas ej anmälningsavgiften tillbaka.

Klicka här för att komma till anmälan>>

Ungdomsledare Elimkyrkan Isak Turesson 073-845 71 51

Lägerchef Ellen Lorentzon (ungdomspastor Bet:L Pingst) 0500-745845