Onsdagar 18.00-19.30 (Incheckning och mackfika från 17.45)

ElimSmile är en aktivitet för dig som går i åk 2-6! Varje vecka finns ett spännande och fartfyllt program. Till exempel spelar vi in film, har roliga lekar och aktiviteter så som Fotojakt & Bäst i Test, gör extra roligt pyssel, har tårttävling och mycket annat!

Vi håller oftast till i Elimkyrkan, men vid några tillfällen är vi på annan plats. Ibland bjuds det på fika eller så grillar vi korv i skogen, då är det bra att veta hur många vi blir och allergier/specialkost. Se till att anmäla dig via anmälningsformuläret längre ner på sidan.

Varje samling avslutas med en andakt där vi som är ledare berättar något i koppling till vår kristna tro, till exempel att vi tror att livet inte är en slump utan har en mening och att varje människa är värdefull!

ANMÄLAN TILL SMILE 🙂 KLICKA HÄR >>

Smile är till största del kostnadsfritt. Undantagen är de gånger vi gör något extra utanför kyrkan (till exempel Laserdome, bad på Arenan eller Stellas lekland). Då kan man få stå för en del av kostnaden själv samt behöva anmäla sig. Det är mycket viktigt för oss att alla Smilebarn kan vara med! Har du av någon anledning inte möjlighet att betala, kontakta oss så löser vi det!

Vårens programblad

Har du frågor eller funderingar?
Kontakta gärna någon av Elim Smiles ledare: