Snart är det äntligen dags för en helg tillsammans på Sundsviksgården! En helg där vi får umgås med nya och gamla vänner, spela fotboll, bada (!), koppla av och äta glass. Men också lyssna till undervisning och predikan, samtala om stora och små frågor, lovsjunga och be tillsammans.

Vi startar på lördagen med drop-in och incheckning samt mackfika från eftermiddag/kvällstid (exakta tider kommer senare till de som anmält sig).  Lördagen och söndagen innehåller aktiviteter för både kropp och själ för både unga och årsrika och avslutas med en riktig festkväll följt av lovsång och nattvard. Vi avslutar på måndagen med frukost och hjälps därefter åt med den sista städning innan vi beger oss hemåt igen, med en extra värme i hjärtat.

Helgen riktar sig både till dig som är medlem i församlingen och till dig som är intresserad av att lära känna församlingen.

Anmälan och betalning senast den 25 maj.

Betalningen sker via Swish 123 602 56 47 eller bankgiro 5112-0798. Om du betalar för en eller två personer, märk betalningen: ”Sundsvik22 Förnamn Efternamn”. Om du betalar för en familj, märk betalningen: ”Sundsvik22 familjen Efternamn”.

Vid sjukdom eller annat hinder återbetalas delar av avgiften.

Praktisk information

Boende. På Sundsviksgården finns ett antal rum med olika antal bäddar, några med egen toalett och några i en byggnad med gemensamma toaletter. Det finns flera ytterligare gemensamma toaletter på gården. När du anmäler dig skriver du om du delar rum med någon särskild. Kom ihåg att ta med egna sängkläder. Täcken och kuddar finns på varje rum.

Du kan även välja om du bor i egen husvagn/husbil eller tält.

Mat. Vi lagar och äter gemensam frukost, lunch, middag och fika. Det kommer att finnas listor med olika ”matlag”.

Pris. I priset ingår mat och logi för hela helgen.
2-6 år: 100 kr
7-18 år: 350 kr
Vuxen: 500 kr
Familjepris: 1500 kr

Transport. Skriv i anmälan om du inte har möjlighet att ta dig till Sundsviksgården på egen hand. Då löser vi det tillsammans!
Se karta längre ner.

Vad är Sundsviksgården?

Sundsviksgården är en kursgård i kristen regi. Gården är vackert belägen, nära Uddevalla, vid havet med utsikt över Byfjorden. Den ligger precis vid havsstranden och det skapar en atmosfär av lugn och ro. Samtidigt ger vattnet, stranden, gräsytorna och skogen möjlighet till massor av aktivitet och lek.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta oss gärna.